Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=285447&B=SKATTEMINISTERIET
Udbyder
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
Opdateringer
En nærmere beskrivelse af processen for deltagelse i markedsdialogen fremgår af dokumentet plan for markedsdialog - Finansiel løsning.
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen gør opmærksom på, at frist for tilkendegivelse af interesse for deltagelse i dialogmøde(r) er inden 20. november 2020 kl. 10.00.
Det under punkt II.2.5) Tildelingskriterier anført ’ Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne’ er ikke gældende og relevant i forbindelse med afholdelse af dialogmøde om finansiel løsning.
Det under punkt II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem anførte varighed i dage, vedrører den forventede varighed i forbindelse med gennemførelse af markedsdialogen.
Markedsdialog - Finansiel løsning
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 19552101
Postadresse: Osvald Helmuths vej 4
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2000
Land: Danmark
Kontaktperson: Lotte Søndergaard
E-mail: lotte.sondergaard@ufst.dk
Telefon: +45 72374993
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.ufst.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/204762
Del II: Genstand
Markedsdialog - Finansiel løsning
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen ønsker at gennemføre en markedsdialog i forbindelse med et muligt kommende udbud af en finiansiel løsning.
Denne bekendtgørelse har til formål at invitere potentielle tilbudsgivere til at deltage i en markedsdialog med henblik på en afklaring af, om der er tilgængelig standard bank- eller debitorsystem, som kan implementeres til opfyldelse af ordregivers behov for opkrævningsløsninger.
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen er i forbindelse med et muligt kommende udbud i gang med:
a) At validere en hypotese om at en del af en ny opkrævningsløsning til opkrævning af alle typer af skatter og afgifter kan udgøres af et standard bank- eller debitorsystem, som allerede er i markedet.
b) At afdække mulige standardløsninger og leverandørfeltet bag disse.
Formålet med markedsdialogen er at opnå en bedre viden om i hvilket omfang en ny opkrævningsløsning kan baseres på et standardsystem, herunder:
- Opnå et bedre kendskab til markedet
- Blive præsenteret for tilbudsgivers ydelser
- Tilbudsgivers behov for information for at kunne afgive tilbud
- Kommercielle vilkår, herunder prisstruktur.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
En nærmere beskrivelse af processen for deltagelse i markedsdialogen fremgår af dokumentet plan for markedsdialog - finansiel løsning.
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen gør opmærksom på, at frist for tilkendegivelse af interesse for deltagelse i dialogmøde(r) er inden 20. november 2020 kl. 10.00.
Det under punkt II.2.5) - Tildelingskriterier anført ’ Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne’ er ikke gældende og relevant i forbindelse med afholdelse af dialogmøde om finansiel løsning.
Det under punkt II.2.7) - Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem anførte varighed i dage, vedrører den forventede varighed i forbindelse med gennemførelse af markedsdialogen.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk