Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Blue Kolding A/S
Vindere
Genudbud på køb eller leje af overløbsregistreringsenheder til BlueKolding A/S
(12.01.2021)
WASYS A/S
Langebjergvænget 18
4000 Roskilde
Genudbud på køb eller leje af overløbsregistreringsenheder til BlueKolding A/S
Blue Kolding A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 32767982
Postadresse: Kolding Åpark 3
By: Kolding
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Anton Wilkens
E-mail: anw@samaqua.dk
Telefon: +45 29692322
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/142041846.aspx
Del II: Genstand
Genudbud på køb eller leje af overløbsregistreringsenheder til BlueKolding A/S
Bluekolding A/S udbyder indkøb og levering af overløbsregistreringsenheder til ordregiver.
Enhederne skal anvendes til overløbsmonitorering samt beregning af overløbs flow og -mængder.
Leverancen af denne overvågning kan med afsæt i markedet inden for dette område tage form, som abonnement-ydelser eller som et traditionelt indkøb.
Blue Kolding forsyningsområde
Bluekolding A/S udbyder indkøb og levering af overløbsregistreringsenheder til ordregiver.
Enhederne skal anvendes til overløbsmonitorering samt beregning af overløbs flow og -mængder.
Leverancen af denne overvågning kan med afsæt i markedet inden for dette område tage form, som abonnement-ydelser eller som et traditionelt indkøb.
Kontrakten er med option på 1 års forlængelse.
Ordregiver har mulighed for at benytte sig af en række ydelser og yderligere enheder som optioner som angivet i udbudsmaterialet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Egenkapital
— Gældende erhvervsansvarsforsikring.
— Positiv egenkapital i hvert af de seneste 2 regnskabsår
— Skal have gældende erhvervsansvarsforsikring.
— Fremlæggelse af referencer
— Tilbudsgiver skal kunne fremvise minimum 2 referencer fra lignende projekter/opgaver indenfor forsyningsområdet.
— Det samlede antal referencer (maksimalt 6) opgivet skal mindst have et totalt leveringsomfang på 20 enheder i drift med succesfuld datatransmission.
— Referencerne skal indeholde en kort beskrivelse af opgavens omfang og løsning, start og slutperiode for opgaven samt kontaktoplysninger på referencen (navn, telefonnummer og kontaktperson).
— Referencerne må maksimalt være 3 år gamle gældende fra dato for tilbudsfristen 1. decmeber 2020 til 1. december 2017. Referencerne må gerne være yngre end 12 måneder.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Der udbydes 2 sideordnede modeller for tilbudsafgivelse:
— Løsningsmodel 1: Indkøb af overløbsregistreringsenheder
— Løsningsmodel 2: Leje af overløbsregistreringsenheder.
Der kan afgives tilbud på én eller begge af de sideordnede løsningsmodeller.
Jf. udbudslovens § 137, stk. 1., nr. 1-7 anvender ordregiver følgende frivillige udelukkelsesgrunde i forbindelse med dette udbud:
— Overtrædelse af miljø-, social- eller arbejdsretlige regler
— Konkurs eller anden form for insolvens- eller likvidationsbehandling
— Alvorlige forsømmelser i forbindelse med udførelse af erhvervet, der sår tvivl om virksomhedens integritet
— Konkurrencefordrejende aftale
— Væsentlig misligholdelse af en offentlig kontrakt
— Uretmæssigt forsøg på at påvirke ordregiverens beslutningsproces
— Ubetalt forfalden gæld til det offentlige under 100 000 DKK.
Dokumentation for at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene kan bestå i serviceattest for danske tilbudsgivere og tilsvarende dokumentation for udenlandske tilbudsgivere. Årsregnskab eller lign. udgør tilstrækkelig dokumentation for finansiel og økonomisk formåen.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk