23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 133-245003
Offentliggjort
14.07.2015
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Fredericia Kommune

Branchespecifik programpakke


Fredericia Kommune

Vejledende forhåndsmeddelelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Fredericia Kommune
Gothersgade 20
Att: Jeppe Pehrson
7000 Fredericia
DANMARK
Telefon: +45 22417508
Mailadresse: jeppe.pehrson@fredericia.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.fredericia.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)

II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Dialogmøder vedr. IT-løsning til Social- og Sundhedsområdet.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Varer
Fredericia Kommune.

NUTS-kode DK032

II.3) Oplysninger om rammeaftale
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale: nej
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Fredericia Kommune videreudvikler i disse år indsatser over for borgerne på tværs af forvaltninger og sektorer.
Social-, Sundhed-, og Omsorgsområdet har i de sidste år gennemgået en hastig udvikling, som kræver en gennemgribende optimering af eksisterende IT-systemunderstøttelse.
Måden at arbejde på fremover kræver:
— nemmere og enklere teknologi til at samle og behandle borgerdata ét sted for medarbejderne (udførere, socialrådgivere, visitatorer mv.)
— behov for helhedsorienteret indsats i samspil med borgere
— sammenhængende borgerforløb organisatorisk mellem Social-, Sundhed-, og Omsorgsområdet
— overblik over indsatser og løbende resultater (effekt).
Fredericia Kommune ønsker derfor èn ny fælles IT-løsning, der kan understøtte og dokumentere sammenhængende borgerforløb på tværs.
Med henblik på et fremtidigt udbud af en IT-løsning ønsker Fredericia Kommune derfor at afholde dialogmøder med interesserede leverandører på området. Dialogmøderne har til formål at give Fredericia Kommune indblik i de løsninger der er på markedet og erfaringsudveksle med leverandørerne om funktionaliteter, udvikling og tendenser.
For at sikre ligebehandling af fremtidige potentielle tilbudsgivere opfordres alle interesserede virksomheder derfor til, at kontakte Fredericia Kommune med henblik på en præsentation af deres IT-løsning overfor den nedsatte projektgruppe.
Henvendelse skal ske til:
Indkøbskonsulent, Jeppe Pehrson, e-mail: jeppe.pehrson@fredericia.dk, tlf.: +45 22417508.
Henvendelsen skal være modtaget senest den 31.7.2015.
Enten anslået værdi eksklusive moms: 1 000 000 EUR

Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

48100000, 48000000, 72200000

II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.8) Yderligere oplysninger:

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) Oplysning om reserverede kontrakter

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Oplysninger om den generelle lovramme
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
9.7.2015

Send til en kollega

0.047