Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Syddansk Universitet
Vindere
Delaftale 1 - PC'ere og skærme
(24.12.2020)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup
Opdateringer
III.1.2)
I stedet for:
— Likviditetsgrad skal være minimum 75 % i seneste 2 regnskabsår.
Læses:
— Likviditetsgrad skal være minimum 45 % i seneste 2 regnskabsår.
IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 27-11-2020
Time: 10:00
Læses:
Dato: 04-12-2020
Time: 10:05
Yderligere oplysninger
Teknisk korrektion af tidsfristen - tidsfristen er den 4. dec kl 10.05.
Computere
Syddansk Universitet
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29283958
Postadresse: Udbudskontoret
By: Odense M
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 5230
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Lundorff Hoffmann
E-mail: jeho@sdu.dk
Telefon: +45 93507306
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/141157023.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.sdu.dk/
Del II: Genstand
Computere
Udbud på indkøb af computere, skærme og tablets til SDU.
Delaftale 1 - PC'ere og skærme
Indkøb af PC'ere, herunder: desktop, laptops, hybrid og indkøb af skærme til SDU.
Delaftale 2 - Apple
Indkøb af Apple-computere og tablets.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Tilbudsgiver skal som minimum have en årlig omsætning på 30 mio. DKK ekskl. moms. I seneste årsregnskab.
— Gennemsnitlig soliditetsgrad skal som minimum være positiv de seneste 3 år (soliditetsgrad = egenkapital i alt / passiver i alt).
— Likviditetsgrad skal være minimum 75 % i seneste 2 regnskabsår.
— Tilbudsgiver skal arbejde systematisk med at sikre løbende forbedringer af miljømæssige og sociale forhold ved brug af minimum et internationalt anerkendte ledelsessystem, f.eks.:
- Energiledelse - ISO 50001 eller tilsvarende
- Miljøledelse - ISO 14001 eller tilsvarende
- CSR - ISO 26000 (DS 49001) eller tilsvarende.
— Minimum 3 sammenlignelige referencer fra de seneste 3 år indenfor området. Med sammenlignelige referencer menes udførte leverancer til virksomheder, kommuner, regioner, universiteter mv. som ligner de i udbuddet omfattede produkter hvad angår type og omfang. Referencerne kan derved både være fra opgaver til det offentlige og til det private marked. Ordregiver forbeholder sig et til at kontakte de nævnte referencer, hvis dette skønnes nødvendigt.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk