Fakta om udbudet
Udbyder
Uddannelses- og Forskningsstyrelsen
Opdateringer
II.3)
I stedet for:
Dato: 01-06-2021
Læses:
Dato: 30-08-2021
II.3)
I stedet for:
Dato: 01-06-2021
Læses:
Dato: 15-10-2021
Yderligere oplysninger
Uddannelses- og Forskningsstyrelsen forventer at offentliggøre udbuddet af Moderniseringen af SU-systemet medio oktober 2021.
Efter offentliggørelsen af udbuddet vil materialet kunne ses på Ethics udbudsportal på adressen angivet i I.3).
Der er ikke for nuværende yderligere oplysninger.
II.3)
I stedet for:
Dato: 15-10-2021
Læses:
Dato: 15-11-2021
Yderligere oplysninger
Vedr. Udbud af modernisering af SU-systemet
Som følge af yderligere behov for afklaring af finansiering af projektet, er UFM nødsaget til at udskyde datoen for offentliggørelse af udbuddet af moderniseret IT-platform til udbetaling af SU, til medio november 2021.
Dato angivet i nærværende ændringsbekendtgørelses felt II.3) er alene en omtrentlig dato.
Udbud af udvikling af moderniseret IT-platform til udbetaling af SU
Uddannelses- og Forskningsstyrelsen
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 34042012
Postadresse: Haraldsgade 53
By: København Ø
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2100
Land: Danmark
Kontaktperson: Thomas Aagaard
E-mail: THAG@ufm.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://ufm.dk/ministeriet/organisation/uddannelses-og-forskningsstyrelsen
Del II: Genstand
Udbud af udvikling af moderniseret IT-platform til udbetaling af SU
Uddannelses- og Forskningsstyrelsen skal gennemføre udbud af ny IT-løsning til understøttelse af udbetalingen af SU-midler til studerende samt den bagvedliggende sagsbehandling og øvrig tilhørende virksomhed.
Styrelsen ønsker at foretage forudgående markedsdialog forud for offentliggørelse af udbuddet.
Aktører der ønsker at deltage i denne markedsdialog kan finde yderligere informationer på webadressen angivet i I.3). dokumenter til markedsdialogen forventes udgivet på webadressen d. 30. oktober 2020. Styrelsen forventer interesserede markedsaktørers tilbagemelding inden d. 16. november 2020.
Udbuddet vil omfatte det centrale administrative del af løsningen samt mobilapplikation hertil, support og vedligehold heraf.
Styrelsen vil selv stå for udvikling af selvbetjeningsløsningen for støttemodtagende studerende. Der skal sikres tæt integration mellem den leverede løsning og den egenudviklede selvbetjeningsløsning. Styrelsen ønsker som en del af markedsdialogen input til forskellige scenarier for afvikling af driften af den udviklede løsning.
Udbuddet forventes offentliggjort 2. kvartal 2021.
For yderligere information henvises til II.1.4) samt de deri henviste dokumenter.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger