Fakta om udbudet
Udbyder
Medicoteknik
Vindere
Anskaffelse af: Cobas 4800 inkl. Cobas P480
(23.10.2020)
Roche Diagnostics A/S
Industriholmen 59
2650 Hvidovre
Anskaffelse af: Cobas 4800 inkl. Cobas P480
Medicoteknik
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Kløvervænget 16
By: Odense C
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Majbritt Christesen
E-mail: majbritt.christensen@rsyd.dk
Telefon: +45 99440380
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.medicoteknik-rsd.dk
Del II: Genstand
Anskaffelse af: Cobas 4800 inkl. Cobas P480
Anskaffelse af: Cobas 4800 inkl. Cobas P480.
Vejle Sygehus
Anskaffelse af: Cobas 4800 inkl. Cobas P480.
Del IV: Procedure
- Kun en bestemt økonomisk aktør kan levere de pågældende bygge- og anlægsarbejder, varer eller tjenesteydelser af følgende årsag:
- manglende konkurrence af tekniske årsager
Region Syddanmark, Sygehus Lillebælt – Vejle Sygehus - Klinisk Patologi, ønsker at sikre driftssikkerheden og fleksibiliteten i afdelingen ved køb af 1 stk Cobas 4800.
Den kliniske begrundelse for valg af Cobas 4800 systemet er, at instrumentet opfylder de krav, der er til analyse-resultat og er direkte backup til vores nuværende instrument hvilket giver øget driftssikkerhed og fleksibilitet. Grundet at der bruges samme reagenser og special utensilier til begge instrumenter. Det vil være teknisk uforeneligt og medføre uforholdsmæssige store tekniske vanskeligheder ved både drift og vedligehold at foretage et leverandørskift på dette område.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
Anskaffelse af: Cobas 4800 inkl. Cobas P480
Postadresse: Industriholmen 59
By: Hvidovre
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2650
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Internetadresse: www.klfu.dk
Klagefrister fremgår af håndhævelseslovens § 7:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvor vidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Se nærmere om indgivelse af klager på Klagenævnet for udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark