Fakta om udbudet
Udbyder
Aarhus Kommune, IT-Infrastruktur
Udbud af kontrakt om anskaffelse, vedligeholdelse og support af et ESDH-system
Aarhus Kommune, IT-Infrastruktur
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 55133018
Postadresse: Rådhuspladsen 2
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Anna Hudecek Mortensen
E-mail: manh@aarhus.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aarhus.dk
Del II: Genstand
Udbud af kontrakt om anskaffelse, vedligeholdelse og support af et ESDH-system
Kontrakten omfatter anskaffelse, vedligeholdelse, support og drift af et ESDH-system til Aarhus Kommune. Aarhus Kommunes kontrakt på den nuværende ESDH-løsning udløber i 2020 og der gennemføres derfor udbud med henblik på anskaffelse af en ESDH-løsning.
Aarhus Kommune
Se beskrivelsen i pkt. II.1.4).
Udbuddet indeholder en række optioner, som er angivet i udbudsmaterialet.
Ordregiver forbeholder sig ret til at tildele kontrakten på baggrund af tilbudsgivernes indledende tilbud og således ikke optage forhandling med tilbudsgiverne. Herudover forbeholder ordregiver sig retten til at tildele kontrakten efter modtagelsen af første reviderede tilbud.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt om anskaffelse, vedligeholdelse og support af et ESDH-system
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lov nr. 492 af 12. maj 2010 om Klagenævnet for Udbud. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregivers underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK. Klager over udbuddet skal indgives inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK. Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds hjemmeside http://klfu.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk