Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/fb4dcbf8-9627-4ff2-b3b4-824a136eb48a/publicMaterial
Udbyder
Landsbyggefonden
Vindere
Rammeaftale om videreudvikling og vedligeholdelse af AlmenGIS
(22.12.2020)
Septima P/S
Frederiksberggade 19, 2. sal
1459 København K
AlmenGIS
Landsbyggefonden
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 62475412
Postadresse: Studiestræde 50
By: København V
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 1554
Land: Danmark
Kontaktperson: Anita Pedersen
E-mail: ape@lbf.dk
Telefon: +45 33762114
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.lbf.dk/
Del II: Genstand
AlmenGIS
Landsbyggefonden (LBF) lancerede i foråret 2020 et geografisk informationssystem under navnet AlmenGIS. 1. version af AlmenGIS består af en ’basisløsning’. Formålet var at visualisere boligsociale-, renoveringsstøtte-, infrastruktur-, kapitaltilførsels-, huslejestøtte- og regnskabsgennemgangsager. Igennem denne visualisering blev der skabt et geografisk overblik for Landsbyggefonden, boligorganisationer og kommuner over ansøgninger, igangværende sager samt den omkringliggende kontekst i form af de resterende almene boligafdelinger.
Danmark
Udbuddet indeholder en videreudvikling og vedligeholdelse af Landsbyggefondens geografiske selvbetjeningløsning kaldet AlmenGIS. Den primære målgruppe er medarbejdere i kommuner, boligorganisationer og Landsbyggefonden.
Under den nærværende rammeaftale ønskes der videreudvikling indenfor:
- Nye funktioner
- Ny data fra LBF
- Beregning af data
- Ny data udefra
- Offentlig udstilling af data
- Rettighedsstyring
- Offentligt AlmenGIS kort.
Hertil kommer vedligeholdelse af systemet.
Hvis der er flere egnede ansøgere end 5, der ikke er omfattet af en udelukkelsesgrund, og som opfylder de fastsatte mindstekrav til økonomisk og finansiel kapacitet samt teknisk og faglig kapacitet, vil ordregiver udvælge de 5 ansøgere, der inviteres til at afgive tilbud, på grundlag af en vurdering af:
Teknisk og faglig kapacitet jf. pkt. III.1.3): Mest relevante referencer i forhold til den udbudte opgave, herunder referencer der dokumenterer erfaring med udvikling af geografiske informationssystemer.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Den økonomiske og finansielle kapacitet vurderes på baggrund af oplysning om den økonomiske aktørs samlede årsomsætning i de seneste 3 disponible regnskabsår. Denne oplysning angives i ESPD'et.
Hvis ansøger udgør et konsortium vurderes den økonomiske og finansielle kapacitet som en samlet vurdering af konsortiets deltagere.
Hvis ansøger baserer sig på andre enheders økonomiske og finansielle kapacitet foretages vurderingen som en samlet vurdering.
Ansøger skal have en gennemsnitlig årsomsætning på minimum 5 mio. DKK i de seneste 3 disponible regnskabsår.
Den tekniske og faglige kapacitet vurderes på baggrund af referenceliste vedrørende opgaver af samme eller lignende art som den udbudte, herunder tilsvarende kompleksitet og størrelse, inden for de seneste 3 år. Ved opgaver af samme eller lignende art lægges særligt vægt på erfaring med udvikling af geografiske informationssystemer. Der kan maksimalt vedlægges 5 referencer.
Referencelisten skal indeholde følgende oplysninger:
1) Kundens navn
2) Opgavens indhold og samlede størrelse
3) Beskrivelse af hvilken ydelse ansøger har leveret på opgaven
4) Tidsperiode for opgavens udførelse
5) Kortfattet begrundelse for opgavens relevans for den aktuelle opgave.
Referencelisten skal afgives i ESPD'et.
Hvis ansøger udgør et konsortium vurderes den tekniske og faglige kapacitet som en samlet vurdering af konsortiets deltagere.
Hvis ansøger baserer sig på andre enheders tekniske og faglige kapacitet foretages vurderingen som en samlet vurdering.
Ansøger skal kunne angive mindst 1 reference vedrørende opgaver af samme eller lignende art inden for de seneste 3 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ansøgning om prækvalifikation skal ske ved indsendelse af ESPD-dokumentet. En ansøger vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis ansøger er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135 og 136.
Udbudsproceduren gennemføres ved brug af Ethics. Al kommunikation skal foregå via Ethics, og ansøgninger og tilbud kan alene afleveres via iEthics.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20
kalenderdage efter at ordregiver har underrettet ansøgerne om resultatet af prækvalifikationen. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Klage over udbud i øvrigt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået rammeaftalen. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte tilbudsgivere om tildeling af rammeaftalen.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk