Fakta om udbudet
Udbyder
DSB
Udbud af ydelser til værkstedsvedligehold
DSB
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 25 05 00 53
Postadresse: Telegade 2
By: Taastrup
NUTS-kode: DK0 DANMARK
Postnummer: 2630
Land: Danmark
Kontaktperson: Anja Nielsen
E-mail: annn@dsb.dk
Telefon: +45 24686382
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.dsb.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/63264
Del II: Genstand
Udbud af ydelser til værkstedsvedligehold
Formålet med dette udbud er at etablere en rammeaftale på facility management ydelser, samlet betegnet FM-VV, del 1. Rammeaftalen omfatter teknisk vedligehold af bygninger og anlæg indenfor områderne el-ydelser til værksteder, el-ydelser til forsyningsvægge, servicering og indkøb af servicetekniske ydelser f.s.v.a. trucks, løftegrej foruden servicering og indkøb af servicetekniske ydelser kraner og anhugningsgrej. Aftalen indeholder desuden udførelse af projekter herunder også materialer og reservedele.
Aftalen er opdelt i 4 delaftaler.
Udbud af el-ydelser til værkstedser
Danmark
Formålet med dette udbud er at etablere en rammeaftale på facility management ydelser, samlet betegnet FM-VV, del 1. Rammeaftalen omfatter teknisk vedligehold af bygninger og anlæg indenfor el-ydelser til værkstedsvedligehold, herunder f.eks. udvidelse af eksisterende anlæg, ombygning og nyetablering af installationer, fejlfinding og reparation af almindelige el-installationer, el-tavler og termografering i ordregivers bygningsmasse.
- Opgaver under 100 000 DKK tildeles efter kaskademodel og opgaver over 100 000 DKK tildeles på baggrund af mini-udbud med tildelingskriteriet laveste pris. Aftalen indeholder desuden udførelse af projekter herunder også materialer og reservedele.
Det skal af ansøgningen tydeligt fremgå hvilken del af delaftale 1 der ansøges til.
El-ydelser til forsyningsvægge
Danmark
Formålet med dette udbud er at etablere en rammeaftale på facility management ydelser, samlet betegnet FM-VV, del 1. Rammeaftalen omfatter teknisk vedligehold af bygninger og anlæg indenfor el-ydelser til DSB's forsyningsvægge herunder f.eks. afhjælpende vedligehold på PLC, afhjælpende vedligehold på installationer af f.eks. lys, tracing, pumper, magnetventiler m.m., årlig gennemgang af anlæg incl. kontrol af alle tracing tråde, Programmering af PLC til fækaliesystem, tilkald og udbedring af fejl på f.eks. komponenter, forsyningsanlæg og registreringssystemer til olieudlevering og gennemførsel af øvrige serviceopgaver.
Aftalen indeholder desuden udførelse af projekter herunder også materialer og reservedele.
Tilbudsgiver skal i sin ansøgning tydeligt anføre hvad der afgives ansøgning på i delaftale 2.
Service trucks, saxeborde og løftegrej
Danmark
Formålet med dette udbud er at etablere en rammeaftale på facility management ydelser, samlet betegnet FM-VV, del 1. Rammeaftalen omfatter teknisk vedligehold af trucks, saxeborde og løftegre i DSB's værkstedsvedligehold. I delaftalen vil der indgå ydelser såsom lovpligtige serviceeftersyn, efterflg. reparation og udbedring og almindelige serviceydelser relateret til ordregivers materiel.
Aftalen indeholder desuden udførelse af projekter herunder også materialer og reservedele.
Tilbudsgiver skal være opmærksom at anføre hvad der ansøges om prækvalifikation til.
Service og vedligehold kraner og anhugningsgrej
Danmark
Formålet med dette udbud er at etablere en rammeaftale på facility management ydelser, samlet betegnet FM-VV, del 1. Rammeaftalen omfatter teknisk vedligehold af kraner og anhugningsgrej i DSB's værkstedsvedligehold. I delaftalen indgår opgaver såsom årlige lovpligtige sikkerhedseftersyn, reparation og udbedring af konstaterede fejl og almindeligt forekommende serviceopgaver.
Aftalen indeholder desuden udførelse af projekter herunder også materialer og reservedele.
Tilbudsgiver skal anføre hvilken delaftale der ansøges om prækvalifikation til.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af ydelser til værkstedsvedligehold
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet annulleres gr. ændring af mindstekrav. Der forventes snarest muligt genudbud af de berørte opgaver.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk