Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Evida Service Nord A/S
Opdateringer
Rammeaftale vedrørende applikationsspecialist
Evida Service Nord A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 40318941
Postadresse: Vognmagervej 14
By: Viborg
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Ivan Smedegaard Meic
E-mail: udbud@evida.dk
Telefon: +45 77899000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/136940205.aspx
Del II: Genstand
Rammeaftale vedrørende applikationsspecialist
Rammeaftalen vedrører anskaffelsen af en applikationsspecialist, som skal fungere som konsulent for Evida.
Dette udbud gennemføres som et offentligt udbud efter forsyningsvirksomhedsdirektivet. Udbuddet omfatter udelukkende én tilbudsfase.
Viborg - Danmark
Evida har for i det forgangne år gennemført et EU-udbud vedrørende understøttelsen af Evidas forretningsprocesser. Netcompany A/S, KMD A/S og Framework Digital A/S er vinderne af rammeaftalen. Da Netcompany A/S har leveret den bedste individuelle løsning vedrørende ERP-løsningen, skal de levere denne. Løsningen er Microsoft Dynamics 365 Finance and Operations. I den forbindelse ønsker Evida at anskaffe en applikationsspecialist som skal besætte rollen som delprojektleder for data-sporet i Evidas projektorganisation, med reference til projektledelsen.
— Masterdata
— Datavask
— Datamigrering.
Applikationsspecialisten varetager selv rollen som sporlead for datamigrering området.
Applikationsspecialisten skal endvidere besætte rollen som sporansvarlig for integrationen til Xellent med reference til delprojektlederen for integrationer.
Som delprojektleder/sporansvarlig forventes skal applikationsspecialisten kunne varetage følgende opgaver (generelt):
— Planlægge og levere løsninger indenfor området
— Overse dag til dag aktiviteter for alle interne og eksterne ressourcer på området, og sikre sparring med disse
— Planlægge og facilitere teamwork for effektiv eksekvering og kvalitet
— Sikre at forretningskrav og løsningsdesign er defineret, dokumenteret og godkendt
— Sikre at test cases indenfor området er defineret, dokumenteret og godkendt
— Sikre at træningsmateriale til sporets løsninger er dokumenteret og godkendt
— Sikre inddragelse af interessenter med relevans for sporet
— Rapportere og eskalere ændringer, problemer og risici til projektlederen, herunder deltage i styringsaktiviteter, som er fastlagt af projektledelsen
— Løbende følge op på løsning af problemer og mitigering af risici for området.
Specifikt ift. data:
— Støtte projektlederen i scoping og estimering af dataleverancer for at kunne udvikle projektplanen
— Sikre kvaliteten af dataarkitekturen for Evida.
Specifikt ift. datamigrering:
— Definere datamigreringsstrategi og plan (inkl. scope for datamigrering, dokumentationskrav for datamigrering til revisions brug)
— Implementere og afprøve værktøjer og processer for datamigrering
— Gennemføre test af datamigrering forud for migrering i den egentlige transition
— Løbende rapportere på succes med datamigrering
— Lede den egentlige datamigrering i transitionen.
I appendix A - rammeaftalen er indsat følgende ordlyd: Såfremt ordregiver ikke senere end 6 måneder før rammeaftalens udløb har forbrugt 85 % af rammeaftalens samlede mængde, jf. udbudsbekendtgørelsens pkt. II.1.5), har ordregiver ret til at udvide rammeaftalens samlede omfang med 20 %, således at den maksimale mængde efter udvidelsen vil udgøre 9, 6 mio. DKK
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal som en del af tilbuddet medsende en udfyldt udgave af Det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD), hvor følgende informationer oplyses:
Såfremt tilbudsgiver baserer sig på andre enheders kapacitet eller udgør en sammenslutning af virksomheder (konsortier) skal der afleveres flere ESPDer, jf. udbudsbetingelsernes punkt 4.5. ESPDet er en egen-erklæring, der fungerer som foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver opfylder kriterierne med hensyn til udelukkelse, egnethed og udvælgelse.
Tilbudsgiver skal udfylde følgende i ESPDets del II:
Oplysninger om den økonomiske aktør:
— Punkt A: Oplysninger om den økonomiske aktør
— Punkt B: Oplysninger om den økonomiske aktørs repræsentanter
— Punkt C: Oplysninger om udnyttelse af andre enheders kapacitet
— Punkt D: Oplysninger om udnyttelse af underleverandører.
Tilbudsgiver skal udfylde følgende i ESPD'ets del III: Udelukkelsesgrunde, hvor tilbudsgiver skal bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1-3 og § 136:
— Punkt A: Grunde vedr. straffedomme
— Punkt B: Grunde vedr. betaling af skatter og afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger: Hvis der er udestående betalinger oplyses ja og det udestående beløb oplyses.
Tilbudsgiver skal under ESPD'ets del III, punkt C bekræfte, at denne ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137:
— Tilsidesættelse af visse forpligtelser, jf. nr. 1
— Forhold vedr. insolvens/konkurs el. lign., jf. nr. 2
— Alvorlige pligtforsømmelser, jf. nr. 3
— Aftale mhp. konkurrencefordrejning, jf. nr. 4
— Mislighold af tidligere offentlig kontrakt, jf. nr. 5
— Uretmæssig påvirkning af ordregivers beslutningsproces, jf. nr. 6.
Disse oplysninger skal senere verificeres, jf. udbudsbetingelserne, 8.1
Tilbudsgiver skal udfylde ESPD dokumentet i Mercell.
I ESPD skal tilbudsgiveren oplyse om denne har tilstrækkelig erfaring fra tidligere opgaver inden for samme området.
I forhold til dokumentation, er et minimumskrav, at tilbudsgiver har relevant erfaring i form af mindst 2 sammenlignelig referencer inden for de seneste 3 år (afhængigt af hvornår tilbudsgiver etablerede eller begyndte med sin virksomhed). En reference er sammenlignelig, når denne i overvejende grad vedrører en ydelse som beskrevet under pkt. II.2.4)
Evida forbehold sig retten til at kontakte referencerne.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk