23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 124-227699
Offentliggjort
01.07.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

I/S Vestforbrænding

Leje og vask af arbejdstøj.


I/S Vestforbrænding

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

I/S Vestforbrænding
Ejby Mosevej 219
Att: Erik Nørgaard Jensen
2600 Glostrup
DANMARK
Mailadresse: enj@vestfor.dk

Yderligere oplysninger fås her: TendSign
DANMARK
Internetadresse: https://tendsign.com/doc.aspx?ID=81006

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: TendSign
DANMARK
Internetadresse: https://tendsign.com/doc.aspx?ID=81006&Goto=Docs

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: TendSign
DANMARK
Internetadresse: https://tendsign.com/doc.aspx?ID=81006&Goto=Tender

I.2) Type ordregivende myndighed
Regionalt eller lokalt kontor
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
Miljø
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Leje og vask af arbejdstøj.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 1: Vedligeholdelse og reparation
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Københavns omegn.

NUTS-kode DK012

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Der ønskes tilbud på leje, vask, reparation samt håndtering af arbejdstøj.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

98310000

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
II.1.8) Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
II.2.2) Oplysninger om optioner
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Påbegyndelse 2.11.2015. Færdiggørelse 31.10.2018

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
Ingen.
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Betaling: 30 dge netto.
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
Artikel 45 i udbudsdirektivet.
III.1.4) Andre særlige vilkår
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Tro og love-erklæring.
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Kopi af erhvervs- og produktansvarsforsikring i kraft. Såfremt dette ikke er muligt, bekræftelse fra forsikringsselskab om, at den krævede erhvervs- og produktansvarsforsikring træder i kraft ved kontraktstart.
De i bilag 3 Obligatorisk skema oplistede oplysninger.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Ingen.
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
Referenceliste over de betydeligste sammenlignelige leveringer, der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner. Er det ikke muligt at angive 3 referencer eller referencer overhovedet, skal den tekniske og faglige formåen beskrives på anden vis. Se bilag 3.
Angivelse af de miljø- og kvalitetsforanstaltninger der vil blive anvendt i forbindelse med opgavens udførelse. Se bilag 4.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Mindst 3 referencer inden for de sidste 3 år.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
13-01585
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
14.8.2015 - 12:00
IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
til: 12.11.2015
IV.3.8) Åbning af bud
Dato: 14.8.2015 - 13:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
VI.2) Oplysninger om EU-midler
VI.3) Yderligere oplysninger
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.4.2) Indgivelse af klager
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
26.6.2015

Send til en kollega

0.062