23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 172-416337
Offentliggjort
04.09.2020
Udbudstype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse

Udbyder

Tønder Kommune

Vindere

Elektronisk mødehåndteringssystem via SKI 02.19 - Saas-Cloud

(04.09.2020)
Edora
Jægersborg Allé 1
2920 Charlottenlund

Elektronisk mødehåndteringssystem


Tønder Kommune

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Tønder Kommune
CVR-nummer: 29189781
Postadresse: Wegners Plads 2
By: Tønder
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6270
Land: Danmark
Kontaktperson: Bram van Leeuwen
E-mail: bvl1@toender.dk
Telefon: +45 929379

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.toender.dk

I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Elektronisk mødehåndteringssystem

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72200000 Programmering af software og konsulentvirksomhed
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Leveringsaftalen agtes indgået iht. SKI rammeaftale 02.19 Saas - Cloud Services.

Leveringsaftalen omfatter en bookning løsning til Jobcenteret, der lever op til lovgivningen omkring selvbookning på beskæftigelsesområdet. Servicen skal have integration til DFDG, og den ledige på Jobcenteret skal med systemet kunne booke sine samtaler via Jobnet. Servicen skal have en tovejs-integration til Outlook.

Derudover skal servicen kunne understøtte tidsbestillinger i Borgerservice til forskellige funktioner.

Borgeren skal selv kunne booke en tid hjemmefra, alternativt via en stander som er tilgængelig i Borgerservice.

Sagsbehandleren skal kunne foretage bookinger på vegne af borgeren, i tilfælde af at borgeren kontakter Tønder Kommune telefonisk.

Servicen skal kunne registrere fremmøde hos de borgere, der har bestilt tider, med muligheden for at kunne trække et ekspeditions nummer, til de borgere, der ikke har bestilt nogen tid på forhånd.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 1 683 677.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:

Borgere og kommunale ansatte i Tønder Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Leveringsaftalen agtes indgået iht. SKI rammeaftale 02.19 Saas - Cloud Services.

Leveringsaftalen omfatter en bookning løsning til Jobcenteret, der lever op til lovgivningen omkring selvbookning på beskæftigelsesområdet. Servicen skal have integration til DFDG, og den ledige på Jobcenteret skal med systemet kunne booke sine samtaler via Jobnet. Servicen skal have en tovejs-integration til Outlook.

Derudover skal servicen kunne understøtte tidsbestillinger i Borgerservice til forskellige funktioner.

Borgeren skal selv kunne booke en tid hjemmefra, alternativt via en stander som er tilgængelig i Borgerservice.

Sagsbehandleren skal kunne foretage bookinger på vegne af borgeren, i tilfælde af at borgeren kontakter Tønder Kommune telefonisk.

Servicen skal kunne registrere fremmøde hos de borgere, der har bestilt tider, med muligheden for at kunne trække et ekspeditions nummer, til de borgere, der ikke har bestilt nogen tid på forhånd.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Udbuddets samlede værdi er beregnet udfra en kontraktperiode på 8 år - 96 måneder.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende i tilfældene anført nedenfor
  • Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Forklaring:

Leveringsaftalen agtes indgået iht. SKI rammeaftale 02.19 Saas - Cloud Services.

Leveringsaftalen omfatter en bookning løsning til Jobcenteret, der lever op til lovgivningen omkring selvbookning på beskæftigelsesområdet. Servicen skal have integration til DFDG, og den ledige på Jobcenteret skal med systemet kunne booke sine samtaler via Jobnet. Servicen skal have en tovejs-integration til Outlook.

Derudover skal servicen kunne understøtte tidsbestillinger i Borgerservice til forskellige funktioner.

Borgeren skal selv kunne booke en tid hjemmefra, alternativt via en stander som er tilgængelig i Borgerservice.

Sagsbehandleren skal kunne foretage bookinger på vegne af borgeren, i tilfælde af at borgeren kontakter Tønder Kommune telefonisk.

Servicen skal kunne registrere fremmøde hos de borgere, der har bestilt tider, med muligheden for at kunne trække et ekspeditions nummer, til de borgere, der ikke har bestilt nogen tid på forhånd.

IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt

Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Elektronisk mødehåndteringssystem via SKI 02.19 - Saas-Cloud

V.2) Kontrakt-/koncessionstildeling
V.2.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
31/08/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens/Koncessionshavers navn og adresse
Officielt navn: Edora
CVR-nummer: 27518184
Postadresse: Jægersborg Allé 1
By: Charlottenlund
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2920
Land: Danmark
E-mail: kontakt@edora.dk
Telefon: +45 70270010

Internetadresse: https://edora.dk/

Kontrahenten/koncessionshaveren bliver en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens/koncessionens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens/koncessionens samlede værdi: 1 683 677.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@klfu.dk
Telefon: +45 33307621

Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrencestyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
01/09/2020

Send til en kollega

0.047