23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 172-415261
Offentliggjort
04.09.2020
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Danmarks Radio

Vindere

ServiceNow licenser og relaterede ydelser

(07.12.2020)
Devoteam Technology Consulting A/S
Lyngbyvej 2
2100 København

Opdateringer

Rettelse
(02.10.2020)

IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Ændret tilbudsfrist
I stedet for:
Dato: 01-10-2020
Time: 23:59
Læses:
Dato: 15-10-2020
Time: 23:59


Yderligere oplysninger
Tilbudsfristen udsættes med 14 dage, da ServiceNow er forsinkede i at kunne afgive priser til leverandører.

Rettelse
(09.10.2020)

IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Ændret tilbudsfrist
I stedet for:
Dato: 08-10-2020
Time: 23:59
Læses:
Dato: 15-10-2020
Time: 23:59


Yderligere oplysninger
Tilbudsfristen udsættes med 14 dage fra oprindelig tilbudsfrist, da ServiceNow er forsinkede i at kunne afgive priser til leverandører.

EU-udbud af ServiceNow licenser og relaterede ydelser


Danmarks Radio

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Danmarks Radio
Postadresse: DR Byen
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Pernille Leth Larsen
E-mail: plar@dr.dk
Telefon: +45 28543653

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/343e9227-b370-4199-8c1f-b3695012a5b2/homepage

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/343e9227-b370-4199-8c1f-b3695012a5b2/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/343e9227-b370-4199-8c1f-b3695012a5b2/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/343e9227-b370-4199-8c1f-b3695012a5b2/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: Medievirksomhed
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Medie

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

EU-udbud af ServiceNow licenser og relaterede ydelser

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

DR ønsker at indgå en 4-årig aftale angående ServiceNow omfattende: licenser, service og drift, ad-hoc-tilpasninger af den eksisterende løsning samt implementering af nye moduler over de næste 4 år.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 15 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

DR ønsker at indgå en 4-årig aftale angående ServiceNow omfattende: licenser, service og drift, ad-hoc-tilpasninger af den eksisterende løsning samt implementering af nye moduler over de næste 4 år.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Der er mulighed for 1 års forlængelse.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten har optioner på nye moduler til ServiceNow.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiveren skal i ESPD’et angive følgende finansielle nøgletal for hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår eller færre såfremt virksomheden er yngre end 3 år.

Tilbudsgiveren skal angive: Egenkapital og soliditetsgrad.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Egenkapital: Det er et mindstekrav at egenkapitalen er positiv i alle 3 regnskabsår.

Soliditetsgrad: Det er et mindstekrav, at soliditetsgraden er på min. 10 % i alle 3 regnskabsår.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiveren skal levere minimum 3 og maksimalt 5 referencer gennemført indenfor de sidste 3 år. Af referencerne bør der fremgå; navn på referencen, kontraktsum, en beskrivelse af den udførte opgave.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Det er mindstekrav at referencerne viser opgaver med udvikling og implementering af ServiceNow Løsninger. Tilbudsgiver skal fremsende referencerne for 3 forskellige kunder. Referencerne skal minimum dække 3 af følgende løsninger: Incident, Problem, Change og ServicePortal.

Tilbudsgiveren skal angive, i hvilket omfang tilbudsgiveren er ServiceNow Partner. Det er et mindstekrav, at tilbudsgiveren er ServiceNow Partner eller har en tilsvarende aftale med ServiceNow.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 01/10/2020
Tidspunkt: 23:59
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 01/10/2020
Tidspunkt: 23:59

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
01/09/2020

Send til en kollega

0.062