Fakta om udbudet
Udbyder
KOMBIT A/S
Vindere
Delaftale 3: It-konsulent
(17.03.2021)
Deloitte Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
Weidekampsgade 6
2300 København S
Delaftale 2: It-arkitekt
(17.03.2021)
Rambøll Management Consulting
Hannemanns Alle 53
2300 København S
Delaftale 2: It-arkitekt
(17.03.2021)
Deloitte Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
Weidekampsgade 6
2300 København S
Delaftale 2: It-arkitekt
(17.03.2021)
Strand & Donslund A/S
Vesterbrogade 149
1620 København V
Delaftale 3: It-konsulent
(17.03.2021)
Accenture A/S
Bohrsgade 35
1799 København V
Delaftale 2: It-arkitekt
(17.03.2021)
A-2 A/S
Jægersborg Alle 4
2920 Charlottenlund
Delaftale 2: It-arkitekt
(17.03.2021)
OptimumIT A/S
Bedervej 38
8320 Mårslet
Delaftale 3: It-konsulent
(17.03.2021)
Devoteam Management Consulting A/S
Lyngbyvej 2
2100 København Ø
Delaftale 2: It-arkitekt
(17.03.2021)
Devoteam Management Consulting A/S
Lyngbyvej 2
2100 København Ø
Delaftale 3: It-konsulent
(17.03.2021)
A-2 A/S
Jægersborg Alle 4
2920 Charlottenlund
Opdateringer
Annullering af delaftale 1
KOMBIT A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 2452452345
Postadresse: Halfdansgade 8
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Carmen Woodman
E-mail: ciw@kombit.dk
Telefon: +45 33349464
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.kombit.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/128748
Del II: Genstand
Annullering af delaftale 1
Nærværende bekendtgørelse omfatter annullering af delaftale 1 om projektledere vedrørende udbud af konsulentydelser, jf. 2020/S 140-345009.
Projektleder
Denne delaftale omfatter konsulentydelser, der relaterer sig til projektledelse. For yderligere beskrivelse af delaftalens indhold henvises der til bilag 1, underbilag 1.1.
Ordregiver har til hensigt at indgå delaftalen med 3 leverandører.
Option på forlængelse jf. pkt II.2.7).
It-arkitekt
Denne delaftale omfatter konsulentydelser, der relaterer sig til it-arkitektur. For yderligere beskrivelse af delaftalens indhold henvises der til bilag 1, underbilag 1.2.
Ordregiver har til hensigt at indgå delaftalen med 3 leverandører.
Option på forlængelse jf. pkt II.2.7).
It-konsulent
Denne delaftale omfatter konsulentydelser, der relaterer sig til it-konsulentydelser. For yderligere beskrivelse af delaftalens indhold henvises der til bilag 1, underbilag 1.3.
Ordregiver har til hensigt at indgå delaftalen med 3 leverandører.
Option på forlængelse jf. pkt II.2.7).
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1: Projektleder
Del VI: Supplerende oplysninger
Der er sket en fejl i udbudsproceduren. Der er således fejlagtigt stillet minimumskrav til uddannelse, der ikke er proportionelt med den udbudte genstand, behovet for ydelser under delaftalen (1).
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud (Lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 med senere ændringer) gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har afsendt en underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden:
1) 45 kalenderdage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk/