Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
BlueKolding A/S
Opdateringer
III.1.3
Placering af det tekst, der skal ændres:Teknisk og/eller faglig formåen
I stedet for:
— Leverandøren skal kunne fremvise minimum 2 referencer fra lignende projekter i forsyninger, der påviser erfaring med de tilbudte enheder. Leverandøren skal således kunne fremvise referencer, hvor minimum 25 enheder har været i drift med et års succesfuld datatransmission. Referencerne skal indeholde en kort beskrivelse af opgavens omfang og løsning, periode for opgaven samt kontaktoplysninger på referencen (navn, telefonnummer og kontaktperson). Referencerne må maksimalt være 3 år gamle.
Læses:
— Leverandøren skal kunne fremvise minimum 2 referencer fra lignende projekter i forsyninger, der påviser erfaring med de tilbudte enheder. Leverandøren skal kunne fremvise en referenceliste, hvor der samlet set har været minimum 50 enheder i drift med succesfuld datatransmission. Referencerne skal indeholde en kort beskrivelse af opgavens omfang og løsning, periode for opgaven samt kontaktoplysninger på referencen (navn, telefonnummer og kontaktperson). Referencerne må maksimalt være 3 år gamle.
Der udbydes 2 sideordnede modeller for tilbudsafgivelse:
— Løsningsmodel 1: Indkøb af overløbsregistreringsenheder
— Løsningsmodel 2: Leje af overløbsregistreringsenheder.
Der kan afgives tilbud på én eller begge af de sideordnede løsningsmodeller.
Køb eller leje af overløbsregistreringsenheder til BlueKolding A/S
BlueKolding A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 32767982
Postadresse: Kolding Åpark 3
By: Kolding
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Anton Wilkens
E-mail: anw@samaqua.dk
Telefon: +45 29692322
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/136094507.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.bluekolding.dk
Del II: Genstand
Køb eller leje af overløbsregistreringsenheder til BlueKolding A/S
Bluekolding A/S udbyder hermed leverancen for overvågning af regn betingede spildevandsoverløb. Leverancen af denne overvågning kan med afsæt i markedet inden for dette område tage form, som abonnement-ydelser eller som et traditionelt indkøb.
Blue Kolding forsyningsområde
Bluekolding A/S udbyder hermed leverancen for overvågning af regn betingede spildevandsoverløb. Leverancen af denne overvågning kan med afsæt i markedet inden for dette område tage form, som abonnement-ydelser eller som et traditionelt indkøb.
Hvis der bliver tale om indgåelse af en leje-aftale, er der mulighed for forlængelse i ét år ad gangen.
Ordregiver har mulighed for at indkøbe yderligere enheder i henhold til kontrakten.
Det er leje-aftalen der er angivet til 60 måneders længde med mulighed for forlængelse. Hvis der bliver tale om en købeaftale, vil det være den aftalte leveringsplan der er gældende for kontrakten.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Egenkapital
— Gældende erhvervsansvarsforsikring.
— Positiv egenkapital i hvert af de seneste 2 regnskabsår
— Skal have gældende erhvervsansvarsforsikring.
— Fremlæggelse af referencer.
— Leverandøren skal kunne fremvise minimum 2 referencer fra lignende projekter i forsyninger, der påviser erfaring med de tilbudte enheder. Leverandøren skal således kunne fremvise referencer, hvor minimum 25 enheder har været i drift med et års succesfuld datatransmission. Referencerne skal indeholde en kort beskrivelse af opgavens omfang og løsning, periode for opgaven samt kontaktoplysninger på referencen (navn, telefonnummer og kontaktperson). Referencerne må maksimalt være 3 år gamle.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Der udbydes 2 sideordnede modeller for tilbudsafgivelse:
— Løsningsmodel 1: Indkøb af overløbsregistreringsenheder
— Løsningsmodel 2: Leje af overløbsregistreringsenheder.
Der kan afgives tilbud på én eller begge af de sideordnede løsningsmodeller.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk