23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 163-395941
Offentliggjort
24.08.2020
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Vejle Kommune

Vindere

(20.11.2020)
Access Technology A/S
Lystrup

Opdateringer

Rettelse
(16.09.2020)

IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 21-09-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 12-10-2020
Time: 09:00

IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 21-09-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 12-10-2020
Time: 09:00

Kaldeanlæg til plejecentre i Vejle Kommune


Vejle Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Vejle Kommune
CVR-nummer: 29189900
Postadresse: Skolegade 1
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Anne Sofie Winther Christensen
E-mail: ansoc@vejle.dk
Telefon: +45 76811733

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/a6086f56-cc3f-4331-ae87-134d3fa244d7/homepage

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/a6086f56-cc3f-4331-ae87-134d3fa244d7/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/a6086f56-cc3f-4331-ae87-134d3fa244d7/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/a6086f56-cc3f-4331-ae87-134d3fa244d7/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Økonomiske og finansielle anliggender

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Kaldeanlæg til plejecentre i Vejle Kommune

II.1.2) Hoved-CPV-kode
32000000 Radio-, fjernsyns-, kommunikations- og telekommunikationsudstyr og beslægtet udstyr
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører køb af komplet kaldeanlæg herunder installation, drift og vedligehold til de af udbuddet omfattede plejecentre ved Vejle Kommune.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører køb af komplet kaldeanlæg herunder installation, drift og vedligehold til de af udbuddet omfattede plejecentre ved Vejle Kommune. Aftalen indeholder komponenter til tryghedsløsninger i form af sendere, løsning som software på de eksisterende smartphones, samtaleanlæg samt software og servicering heraf til management, drift, logning og rapportering. Der skal i den tilbudte løsning være tale om en fuldt funktionsdygtig kaldeanlægsløsning til plejecentre ved Vejle Kommune

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 60 %
Pris - Vægtning: 40 %
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Vejle Kommune ønsker option på at kunne anvende rammeaftalen på centre under det specialiserede område (handikap + psykiatrien). Optionen kan udnyttes i hele rammeaftalens løbetid i form af en tilkendegivelse fra Vejle Kommune af, hvorvidt det specialiserede område i Vejle Kommune forpligter sig til også at benytte rammeaftalen. Forinden skriftlig tilkendegivelse af udnyttelse af optionen er det specialiserede område i Vejle Kommune ikke forpligtet til at benytte rammeaftalen.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Krav om soliditetsgrad på minimum 10 % hvert af de seneste 2 regnskabsår.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Krav om soliditetsgrad på minimum 10 % hvert af de seneste 2 regnskabsår.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal angive minimum 2 referencer for de betydeligste sammenlignelige opgaver, der er udført i løbet af de sidste 3 år, jf. udbudslovens § 155, nr. 2. Ved sammenlignelig referencer menes leverance af kaldeanlægsløsninger til plejecentre med minimum 30 installationer for en kommune eller anden offentlig myndighed.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Tilbudsgiver skal angive minimum 2 referencer for de betydeligste sammenlignelige opgaver.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 21/09/2020
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 21/09/2020
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600

Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
19/08/2020

Send til en kollega

0.062