Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=277127&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Vindere
Udbud af institutionsopkoblinger til mindre regionale lokaliteter, institutioner, sundhedshuse mv.
(20.11.2020)
Nuuday A/S
Teglholmsgade 1
2450 København SV
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 11-09-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 16-09-2020
Time: 12:00
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 11-09-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 18-09-2020
Time: 12:00
IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 11-09-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 18-09-2020
Time: 12:00
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 11-09-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 25-09-2020
Time: 12:00
IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 11-09-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 25-09-2020
Time: 12:00
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 11-09-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 28-09-2020
Time: 12:00
IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 11-09-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 28-09-2020
Time: 12:00
Udbud af institutionsopkoblinger til mindre regionale lokaliteter, institutioner, sundhedshuse mv
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Skottenborg 26
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Jeppe Pedersen
E-mail: Jeppe.Pedersen@stab.rm.dk
Telefon: +45 40860158
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Udbud af institutionsopkoblinger til mindre regionale lokaliteter, institutioner, sundhedshuse mv.
Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af institutionsopkoblinger til mindre regionale lokaliteter, institutioner, sundhedshuse mv.
Aftalen skal anvendes til indkøb af nedenstående ydelser:
- Institutionsopkoblinger til mindre regionale lokaliteter, institutioner, sundhedshuse, mv. baseret på faste forbindelser
- Forbindelserne skal kunne leveres som internetforbindelser og som forbindelser der kan tilsluttes regionens datanetværk som en sikker forbindelse
- Leveranceområdet er geografien i Region Midtjylland samt Region Midtjyllands matrikler
- Vedligeholdelse og support i relation til ovenstående, herunder eksempelvis fejlafhjælpning og reparation.
Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af institutionsopkoblinger til mindre regionale lokaliteter, institutioner, sundhedshuse mv.
Aftalen skal anvendes til indkøb af nedenstående ydelser:
- Institutionsopkoblinger til mindre regionale lokaliteter, institutioner, sundhedshuse, mv. baseret på faste forbindelser
- Forbindelserne skal kunne leveres som internetforbindelser og som forbindelser der kan tilsluttes regionens datanetværk som en sikker forbindelse
- Leveranceområdet er geografien i Region Midtjylland samt Region Midtjyllands matrikler
- Vedligeholdelse og support i relation til ovenstående, herunder eksempelvis fejlafhjælpning og reparation.
Kravspecifikationen, jf. kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte ydelser.
Kontrakten kan forlænges 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
Kontrakten kan forlænges 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Som dokumentation for nettoomsætningens størrelse skal den vindende tilbudsgiver fremsende følgende afhængigt af, hvilken kategori af virksomhed, tilbudsgiver tilhører:
- Hvis tilbudsgiver er revisionspligtig:
- Hvis nettoomsætning fremgår af årsrapporter: Godkendte årsrapporter med revisionserklæring.
- Hvis nettoomsætning ikke fremgår af årsrapporter: Revisors reviewerklæring eller revisionserklæring om nettoomsætningens størrelse.
- Hvis tilbudsgiver ikke er revisionspligtig:
- Enten godkendte årsrapporter med revisionserklæring eller reviewerklæring,
- eller revisors reviewerklæring om nettoomsætningens størrelse.
Det er et minimumskrav, at den samlede årsomsætning, dvs. nettoomsætningen, for det seneste disponible regnskabsår er minimum 10 000 000 DKK.
Tilbudsgiver skal i ESPD angive de(n) betydeligste reference(r).
Under "modtager" bedes tilbudsgiver i referencelisten i ESPD angive såvel referencens/kundens navn som navn på kontaktpersoner hos kunden og disse personers kontaktoplysninger. Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte de anførte referencer med henblik på bekræftelse af de afgivne oplysninger.
Endvidere skal der for referencen oplyses:
- Periode for leverance af produkter og ydelser
- Omfang (beløb i DKK ekskl. moms)
- Kort beskrivelse af referencen og hvilke elementer der, jf. 1.3 indgik i leverancen.
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har relevant erfaring i form af mindst 1 sammenlignelig reference inden for de seneste 3 år regnet fra datoen for tilbudsfristen. En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører levering af institutionsopkoblinger til mindre lokaliteter og/eller institutioner.
Det er herudover et minimumskrav, at der til den pågældende reference er leveret for minimum 2 000 000 DKK ekskl. moms pr. år af de pågældende produkter og ydelser.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT
Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via besked-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135 og 136 finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud (der henvises til udbudslovens bestemmelser for den endelige og fuldstændige ordlyd af de nævnte bestemmelser):
- Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
- Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1,nr. 2.
- Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3.
- Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. udbudslovens § 137, stk.1, nr. 4.
- Tilbudsgiver har uretmæssigt forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces etc., jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6.
Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0