Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=269154&B=BM
Udbyder
Beskæftigelsesministeriet
Vindere
Delaftale 1 – Strategisk rådgivning og kommunikationskampagner
(08.02.2021)
LEAD Agency A/S
Ravnsborg Tværgade 5C, 1. sal
2200 København N
Delaftale 1 – Strategisk rådgivning og kommunikationskampagner
(08.02.2021)
Geelmuyden Kiese A/S
Jorcks Passage 1, 3.
1162 Copenhagen K
Delaftale 1 – Strategisk rådgivning og kommunikationskampagner
(08.02.2021)
Envision Reklamebureau A/S
Christiansgade 30
8000 Aarhus
Delaftale 2 – Rådgivning om og udvikling af digitale platforme og systemer
(08.02.2021)
Peytz & Co A/S
Rentemestervej 56C
2400 København NV
Delaftale 2 – Rådgivning om og udvikling af digitale platforme og systemer
(08.02.2021)
Pentia A/S
Islands Brygge 55
2300 København S
Delaftale 2 – Rådgivning om og udvikling af digitale platforme og systemer
(08.02.2021)
1508 A/S
Wilders Plads 13A
1403 Copenhagen K
Delaftale 2 – Rådgivning om og udvikling af digitale platforme og systemer
(08.02.2021)
Dept Design & Technology ApS
Njalsgade 21E, 1,
2300 København S
Delaftale 1 – Strategisk rådgivning og kommunikationskampagner
(08.02.2021)
Primetime Kommunikation P/S
Nørrebrogade 45
2200 N Copenhagen
Delaftale 2 – Rådgivning om og udvikling af digitale platforme og systemer
(08.02.2021)
Eksponent
Sankt Knuds Vej 41
1903 Frederiksberg
Rammeaftale om kommunikations- og kampagneydelser til Beskæftigelsesministeriet
Beskæftigelsesministeriet
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 10172748
Postadresse: Holmens Kanal 20
By: København K
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 1060
Land: Danmark
Kontaktperson: Sabrina Lechenmayer
E-mail: bm@bm.dk
Telefon: +45 72205000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.bm.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/308612
Del II: Genstand
Rammeaftale om kommunikations- og kampagneydelser til Beskæftigelsesministeriet
Udbud af rammeaftale om kommunikations- og kampagneydelser til Beskæftigelsesministeriet. Rammeaftalen er opdelt i 3 delaftaler:
- Delaftale 1 - Strategisk rådgivning og kommunikationskampagner
- Delaftale 2 - Rådgivning om og udvikling af digitale platforme og systemer
- Delaftale 3 - Grafisk design og layout.
Delaftale 1 – Strategisk rådgivning og kommunikationskampagner
Beskæftigelsesministeriet har løbende behov for at købe strategisk rådgivning. Den strategiske rådgivning indkøbes eksempelvis i forbindelse med idé- og konceptudvikling, generel rådgivning om intern og ekstern kommunikation og tilpasning af denne i forhold til overordnede visioner og missioner, brandingstrategier og kommunikation om og af diverse kampagner og initiativer. Der vil være tale om indkøb af bistand til tidsafgrænsede kommunikationsindsatser mod en ofte afgrænset målgruppe.
Beskæftigelsesministeriet kan forlænge rammeaftalen med 2 x 12 måneder senest 3 måneder før rammeaftalens ophør.
Hvis antallet af egnede virksomheder oversiger 8 ansøgere, vil den videre udvælgelse ske på baggrund af information angivet i ESPD’et. Udvælgelsen sker på baggrund af en objektiv evaluering af de angivne referencer. Det tillægges i den forbindelse positiv betydning, at referencerne dokumenterer, at ansøger som virksomhed har relevant erfaring med opgaveløsning af sammenlignelige opgaver inden for de ydelsesområder, som den pågældende delaftale indeholder. Jo mere relevante referencerne er, jo bedre vurdering.
Ordregiver vil give hver reference et point fra 1-5, hvor 5 er bedst. Den samlede vurdering af ansøgers referencer beregnes som et gennemsnit, hvor hver reference vægter lige. Ordregiver vil opfordre de 8 ansøgere, som scorer det højeste antal samlede point på baggrund af referencerne, til at afgive tilbud.
Delaftale 2 – Rådgivning om og udvikling af digitale platforme og systemer
Beskæftigelsesministeriet har løbende behov for at købe rådgivning om og udvikling af digitale platforme og systemer. Opgaverne på delaftalen vil både bestå af rådgivningsopgaver og udviklingsopgaver. Der vil primært være opgaver i forbindelse med udviklingen af UX og design på digitale platforme. Der vil være opgaver, hvor der er behov for at købe rådgivning om valg af digital platforme forud for udvikling af disse. Der vil kunne forekomme drift samt løbende tilpasninger og fejlretninger.
Beskæftigelsesministeriet kan forlænge rammeaftalen med 2 x 12 måneder senest 3 måneder før rammeaftalens ophør.
Hvis antallet af egnede virksomheder oversiger 8 ansøgere, vil den videre udvælgelse ske på baggrund af information angivet i ESPD’et. Udvælgelsen sker på baggrund af en objektiv evaluering af de angivne referencer. Det tillægges i den forbindelse positiv betydning, at referencerne dokumenterer, at ansøger som virksomhed har relevant erfaring med opgaveløsning af sammenlignelige opgaver inden for de ydelsesområder, som den pågældende delaftale indeholder. Jo mere relevante referencerne er, jo bedre vurdering.
Ordregiver vil give hver reference et point fra 1-5, hvor 5 er bedst. Den samlede vurdering af ansøgers referencer beregnes som et gennemsnit, hvor hver reference vægter lige. Ordregiver vil opfordre de 8 ansøgere, som scorer det højeste antal samlede point på baggrund af referencerne, til at afgive tilbud.
Delaftale 3 – Grafisk design og layout
Beskæftigelsesministeriet har løbende behov for at købe grafisk opsætning af tekst, layout, design, færdiggørelse og klargøring af elementer til produktion på tryk og/eller i elektronisk form. Behovet omfatter både trykte og elektroniske publikationer. Delaftalen omfatter ikke tryk af de leverede produkter.
Beskæftigelsesministeriet kan forlænge rammeaftalen med 2 x 12 måneder senest 3 måneder før rammeaftalens ophør.
Hvis antallet af egnede virksomheder oversiger 5 ansøgere, vil den videre udvælgelse ske på baggrund af information angivet i ESPD’et. Udvælgelsen sker på baggrund af en objektiv evaluering af de angivne referencer. Det tillægges i den forbindelse positiv betydning, at referencerne dokumenterer, at ansøger som virksomhed har relevant erfaring med opgaveløsning af sammenlignelige opgaver inden for de ydelsesområder, som den pågældende delaftale indeholder. Jo mere relevante referencerne er, jo bedre vurdering.
Ordregiver vil give hver reference et point fra 1-5, hvor 5 er bedst. Den samlede vurdering af ansøgers referencer beregnes som et gennemsnit, hvor hver reference vægter lige. Ordregiver vil opfordre de 5 ansøgere, som scorer det højeste antal samlede point på baggrund af referencerne, til at afgive tilbud.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal oplyse den specifikke årsomsætning på det forretningsområde, som er omfattet af den delaftale, som der ansøges om prækvalifikation til, for de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
1) Delaftale 1: en gennemsnitlig årsomsætning på minimum 3 000 000 DKK på de forretningsområder delaftale 1 omfatter – samlet set.
2)Delaftale 2: en gennemsnitlig årsomsætning på minimum 1 000 000 DKK på de forretningsområder delaftale 2 omfatter – samlet set..
3) Delaftale 3: en gennemsnitlig årsomsætning på minimum 1 500 000 DKK på de forretningsområder delaftale 3 omfatter – samlet set.
Den gennemsnitlige årsomsætning findes ved at summere de 3 årsomsætninger og dividere med 3.
Ansøger skal angive en liste over de betydeligste leverancer af sammenlignelige løste opgaver, der er udført inden for de seneste 3 år i ESPD'et. Referencer, der vedlægges på anden vis, vil ikke indgå i evalueringen. Referencelisten, som ansøger angiver i ESPD’et, udgør den endelige dokumentation for ansøgers teknisk og faglig formåen.
Ansøger skal som minimum angive 3 referencer og må maksimalt angive 5 referencer ved hver delaftale, som ansøger ønsker at ansøge om prækvalifikation til. Referencerne skal vedrøre ansøgers virksomhed eller andre aktørers virksomhed, som ansøger baserer sin kapacitet på.
Derudover gælder:
— Referencerne må højst være 3 år gamle. Hele opgaven, som referencen omhandler, skal være afsluttet og udført inden for perioden af 3 år.
— Referencerne skal være relevante i forhold til den delaftale, som ansøger ønsker at blive prækvalificeret til.
— Hver reference må maks. fylde 300 ord. Er en reference længere end 300 ord, vil ordregiver se bort fra tekst ud over de 300 ord.
— Angives der flere end 5 referencer, er det kun de første 5 referencer, der medtages.
Hver reference skal indeholde følgende:
— En beskrivelse af opgaven og leverancen/leverancerne
— En beskrivelse af ansøgers opfyldelse heraf samt beskrivelse af metodevalg,
— Opgavens samlede værdi og tidspunkt for opgavens start og slut
— Angivelse af kunden – med en kontaktperson og et telefonnummer på denne.
Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte de angivne referencer.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
Klage over prækvalifikation:
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af en rammeaftale:
Klage over tildeling af en rammeaftale skal være indgivet 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 3.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/