Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Erhvervsakademi
Opdateringer
Den økonomiske aktør skal i ESPD'et angive hvorvidt denne er omfattet af udelukkelsesgrunde, jf. udbudsbetingelserne, pkt. 3.4.
Den økonomiske aktør skal således erklære, hvorvidt denne er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § § 135-136.
Den økonomiske aktør skal i ESPD'ets del III, pkt. A-C, angive om denne er omfattet af de oplistede udelukkelsesgrunde. Den økonomiske aktør bliver således udelukket, hvis denne ikke kan svare "nej" i ESPD'et til de oplistede punkter.
Den økonomiske aktør kan dog fremlægge dokumentation for pålidelighed, jf. udbudslovens § 138, eller hvis udelukkelsesgrunden vil være forældet på tidspunktet for beslutning om kontrakttildeling.
Vedrørende opfyldelse af kriterier for udelukkelse skal der fremlægges den dokumentation, der fremgår af udbudsloven § 153. Ved en sammenslutning af virksomheder skal dokumentationen fremlægges for hver af de deltagende virksomheder i sammenslutningen.
Den økonomiske aktør skal endvidere fremlægge dokumentation for ESPD'et, jf. udbudsbetingelserne, pkt. 5.5.
Offentligt udbud af AV-udstyr for Københavns Erhvervsakademi
Københavns Erhvervsakademi
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 31656206
Postadresse: Guldbergsgade 29 N
By: København N
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2200
Land: Danmark
Kontaktperson: Joachim Machholm
E-mail: jm@falckekdahl.dk
Telefon: +45 21354888
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/135239263.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://falckekdahl.dk/
Del II: Genstand
Offentligt udbud af AV-udstyr for Københavns Erhvervsakademi
KEA - Københavns Erhvervsakademi ønsker med udbuddet at anskaffe tidssvarende, brugervenligt, funktionelt og relevant AV-udstyr. Produkterne skal anvendes i Københavns Erhvervsakademi, hvilket stiller særlige krav til kvalitet.
KEA - Københavns Erhvervsakademi ønsker med udbuddet at anskaffe tidssvarende, brugervenligt, funktionelt og relevant AV-udstyr, jf. nærmere i udbudsmaterialets Bilag 2 og 3. Produkterne skal anvendes i Københavns Erhvervsakademi, hvilket stiller særlige krav til kvalitet.
Endvidere udbydes der også en serviceaftale, jf. bilaget "Serviceaftale" på de tilbudte produkter med op til 5 års Garanti og Serviceaftale på en stor mængde af Kundens eksisterende udstyr, jf. nærmere Bilag 10. Dette dels for at sikre, at Leverandøren kan indestå for de tilbudte produkters kvalitet og dels for at sikre Kundens budget, når alle omkostningerne i produkternes levetid tages i betragtning ifm. anskaffelsen.
Ordregiver ønsker at indgå en 4-årig Rammeaftale. Rammeaftalen kan opsiges af Ordregiver med 12 måneders varsel, dog tidligst 1 år efter kontraktindgåelse.
I Rammeaftalens løbetid er der for Ordregiver mulighed for at aftage følgende optioner:
Option 1: Vedligeholdelseseftersyn som beskrevet i Bilag 2 Kravspecifikationen afsnit 5.1 og tilbudt i bilag 3.a Priser.
Option 2: 24 Timers SLA som beskrevet i Bilag 2 Kravspecifikationen afsnit 5.2 og tilbudt i bilag 3.a Priser.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der kan anføres op til 2 referencer vedr. leverancer af IFP skærme/ projektorer inkl. serviceaftale.
Ordregiver stiller krav om mindst 1 reference med levering af mindst 100 IFP skærme/ projektorer inkl. serviceaftale til en kunde. Referencen skal være tilsvarende den leverede leverance til Ordregiver, herunder ift. både produkter og ydelser.
Ordregiver stiller krav om mindst 1 reference er leveret til uddannelsessektoren, herunder også selvejende uddannelsesinstitutioner.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Den økonomiske aktør skal i ESPD'et angive hvorvidt denne er omfattet af udelukkelsesgrunde, jf. udbudsbetingelserne, pkt. 3.4.
Den økonomiske aktør skal således erklære, hvorvidt denne er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § § 135-136.
Den økonomiske aktør skal i ESPD'ets del III, pkt. A-C, angive om denne er omfattet af de oplistede udelukkelsesgrunde. Den økonomiske aktør bliver således udelukket, hvis denne ikke kan svare "nej" i ESPD'et til de oplistede punkter.
Den økonomiske aktør kan dog fremlægge dokumentation for pålidelighed, jf. Udbudslovens § 138, eller hvis udelukkelsesgrunden vil være forældet på tidspunktet for beslutning om kontrakttildeling.
Vedrørende opfyldelse af kriterier for udelukkelse skal der fremlægges den dokumentation, der fremgår af udbudsloven § 153. Ved en sammenslutning af virksomheder skal dokumentationen fremlægges for hver af de deltagende virksomheder i sammenslutningen.
Den økonomiske aktør skal endvidere fremlægge dokumentation for ESPD'et, jf. udbudsbetingelserne, pkt. 5.5.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk