Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/cfbbb548-e4cb-4efe-9eaf-4b6e1396c3ea/publicMaterial
Udbyder
Aarhus Universitet
Vindere
1
(02.09.2020)
Danoffice IT ApS
Svendborg
Clusternoder med tilhørende infiniband
Aarhus Universitet
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 31119103
Postadresse: Nordre Ringgade 1
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Martin Winther Bolet
E-mail: udbud@au.dk
Telefon: +45 93521783
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.au.dk/
Del II: Genstand
Clusternoder med tilhørende infiniband
Formålet med nærværende udbud er at udbygge vores eksisterende HPC-cluster med nye computer-noder bestykket med state-of-the-art CPUer.
Aarhus
Formålet med nærværende udbud er at udbygge vores eksisterende HPC-cluster med nye computer-noder bestykket med state-of-the-art CPUer. Noderne skal forbindes til hinanden vha. et infiniband netværk som også skal medfølge. Noderne og infiniband-infrastrukturen skal monteres i passende rack(s), og disse skal også medfølge. Leveres færdigmonteret i vores computerrum på Aarhus Universitet 8000-campus. Alt hardware skal være omfattet af 5 års next business day garanti.
Dette er et genudbud af 2020/S 109-264157. Ændringer i forhold til seneste udbud er markeret med rød skrift i bilag 1. Bemærk, at ordregiver har øget budgettet til 3 400 000.
Idet indkøbsbudgettet pt. ikke er fuldstændig kendt, skal det være muligt i op til 3 måneder efter kontraktindgåelse at afgive ordre på tilkøb af yderligere komponenter, som dem hovedtilbuddet består af.
Ved udnyttelse af optionen skal det være muligt at tilkøbe komponenter som indgår i tilbuddet til de samme rabatterede enhedspriser. Omfanget af optionen kan være fra 0 % til 50 % af budgettet.
Tildelingskriteriet er antal core og kvalitet. For antal core skal tilbudsgiver tilbyde en løsning, der inden forbudgettet på 3 400 000 DKK, giver det størst mulige antal fysiske CPUcores. Tilbuddet med det højeste antal fysiske CPU-cores til 3 400 000 DKK opnår det højeste antal point for antal cores.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ordregiver stiller ingen krav til økonomisk og finansiel formåen.
Ingen krav.
Tilbudsgiver skal beskrive mindst 2 referencer af leverancer af clusternoder, der er udført i løbet af de sidste 3 år.
Hver reference bedes indeholde:
- Kundenavn inkl. kontaktperson med navn og telefonnummer på modtager hos den ordregivende myndighed
- Beløb/leverancens værdi
- Dato for levering af leverancen
- En klar og tydelig beskrivelse af opgaven/leverancen
- Antallet af clusternoder i leverancen.
For at referencerne er gyldige skal hver leverance have indeholdt mindst 20 clusternoder.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt ”Lov om Klagenævnet for Udbud”), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
En klage over at ordregiveren i strid med udbudsloven eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens §12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på: www.naevneneshus.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk