Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=274600&B=RS
Udbyder
Region Sjælland
Opdateringer
Ved gennemgangen af de modtagende tilbud, har Region Sjælland desværre erfaret, at der har været en forskellig opfattelse af leverancens omfang.
Dette har medført, at de indkomne tilbud ikke har kunne evalueres på et sammenligneligt grundlag.
Region Sjælland ser sig derfor nødsaget til at annullere udbuddet.
NemLog-in3 løsning til Region Sjælland
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Klaus Nielsen
E-mail: ext_it_kn@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 0000000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
NemLog-in3 løsning til Region Sjælland
Levering og vedligeholdelse af en it-løsning til NemID (indkøb af to-faktor autentifikation (MFA) løsning, særlig målrettet sundhedsplatformen og håndtering af medarbejdercertifikater (MOCES2 til MOCES3) fra Nemlog-in3.
Udbudsbetingelserne gælder for Region Sjællands udbud af en offentlig kontrakt vedrørende levering af en on premise løsning til brug i hele regionen, dog med særligt fokus på Sundhedsplatformen. Løsningen bestående af to-faktor autentifikations (MFA) software med kort samt overgangen fra MOCES2 til MOCES3.
Kunden kan vælge at forlænge kontrakten 4 gange, med op til 12 måneder.
Der ønskes mulighed for dels tilkøb af beredskabsordning mhp. udvidet service, dels analyse af overgangen til lokal IdP/fuld IdM løsning.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal i ESPD-formularens del IV C angive en oversigt over de betydeligste leverancer af lignende karakter på sundhedsområdet, udført i løbet af de seneste 3 år, regnet fra tilbudsfristen.
Det er et mindstekrav at der dokumenteres mindst 3 referencer.
Tilbudsgiver skal for hver reference angive:
— Navn på kunden (modtageren)
— Kort beskrivelse af leverancen/løsningen, herunder:
- Medarbejdercertifikater
- To-faktor autentifikation
- Udstyr, fx kort og kortlæsere
- Mobile enheder
- Systemlandskabet, fx EPJ
- API-komponenter
- Antal brugere
- Tilbudsgiverens specifikke opgaver.
— Oplysning om tidspunkt for kontraktstart
— Oplysning om tidspunkt for kontraktens udløb
— Navn på kontaktperson, herunder:
- Telefonnummer.
Ordregiver vil ikke afkræve tilbudsgiver yderligere dokumentation for så vidt angår korrektheden af de i ESPD afgivne oplysninger vedrørende tidligere leveringer (referencer), men forbeholder sig ret til at kontakte de pågældende referencer med henblik på verificering forud for tildeling af kontrakten.
Såfremt tilbudsgiver beror sig på en anden enhed i forhold til teknisk og faglig kapacitet, fremsendes som en del af tilbuddet ESPD fra både tilbudsgiver og den enhed som tilbudsgiver beror sin kapacitet på. Tilbuddet suppleres ydermere af en juridisk bindende støtteerklæring eller anden dokumentation, hvoraf det fremgår, at den enhed som tilbudsgiver beror sig på, er forpligtet til at stille sin tekniske og faglige kapacitet, eller dele heraf, til rådighed for tilbudsgiver, samt være solidarisk hæftende i forhold til kontraktens gennemførelse, i tilfælde af den pågældende tilbudsgiver tildeles kontrakten.
I tilfælde af en sammenslutning af økonomiske aktører, eksempelvis et konsortium, anmoder om deltagelse fremsendes som en del af tilbuddet ESPD for hver af sammenslutningens deltagere. Tilbuddet suppleres ydermere med dokumentation for, at hver af sammenslutningens deltagere er forpligtet til at indgå i sammenslutningen og hæfter solidarisk for dennes gennemførelse, såfremt sammenslutningen tildeles kontrakten.
Det er et mindstekrav at der dokumenteres mindst 3 referencer.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
De obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135 og 136 samt de frivillige udelukkelsesgrunde, i udbudslovens § 137 finder anvendelse i nærværende udbud. Tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, såfremt denne er omfattet af en eller flere af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135 - 136 og/eller de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, medmindre udelukkelse kan undlades på andet grundlag, herunder udbudslovens § 138.
Forud for tildeling af kontrakt er ordregiver forpligtet til at kræve, at den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten, fremlægger endelig dokumentation for oplysninger, der er afgivet i ESPD-formularens del III vedrørende de for udbuddet gældende udelukkelsesgrunde. For oplysningerne afgivet i ESPD-formularens del III vil dokumentation for danske virksomheder bestå i en serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen mindre end 6 måneder før tilbudsfristen. Dokumentation for en udenlandsk tilbudsgiver afhænger af mulighederne i det pågældende land.
Eventuelle krav til dokumentation for oplysninger afgivet i ESPD Del IV fremgår af udbudsbekendtgørelsens pkt. III. Ordregiver kan tidligst anmode om dokumentation efter tidspunktet for tilbudsfrist. Dokumentation skal i absolutte udgangspunkt være ordregiver i hænde senest 21 dage fra ordregivers fremsendelse af anmodning til tilbudsgiver.
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk