23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 117-211066
Offentliggjort
19.06.2015
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Midtjylland, Indkøb & Medicoteknik

Udbud af elektroniske kontorskilte -valg af frekvensbånd


Region Midtjylland, Indkøb & Medicoteknik

Vejledende forhåndsmeddelelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Region Midtjylland, Indkøb & Medicoteknik
Regionshuset Århus, Olof Palmes Allé 15
Att: Torben Trangbæk
8200 Århus
DANMARK
Telefon: +45 78414508
Mailadresse: torben.trangbaek@stab.rm.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.udbud.rm.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)

II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Udbud af elektroniske kontorskilte -valg af frekvensbånd.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Varer
I første omgang DNU (Det ny Universitetshospital) og efterfølgende regionens øvrige hospitaler og institutioner.
II.3) Oplysninger om rammeaftale
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale: ja
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Udbuddet vedrører indkøb af elektroniske kontorskilte, som skal styres trådløst. Det skal sikres, at den løsning, der vælges for de elektroniske navneskilte kan fungere sammen med de it-løsninger og den teknologi, som AUH i øvrigt anvender til forskellige løsninger -herunder sendekrekvenser.

Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

32000000

II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.8) Yderligere oplysninger:
Region Midt søger elektroniske kontorskilte som enten kan kommunikere over 433 Mhz frekvensbåndet på en nærmere specificeret DASH-7 protokol eller WiFi (via leverandørens egen protokol). Hvis leverandøren ikke selv har sendere til skiltene som kan kommunikere over 433 Mhz frekvensbåndet, er det også muligt for leverandøren at tilkøbe en senderenhed af regionens samarbejdspartnere på området for trådløs kommunikation, der kan kommunikere over 433 Mhz.
Årsagen til at de elektroniske kontorskilte gerne skulle kommunikere over ét af ovenstående to frekvensbånd skyldes at regionen helst ser at introduktionen af elektroniske kontorskilte ikke medfølger flere teknologier end den infrastruktur som regionen selv råder over i forvejen.
I forbindelse med opstart af udbud på Elektroniske kontorskilte indbydes til høring blandt potentielle bydere. Potentielle tilbudsgivere inviteres til at deltage i høringsmøder hos Region Midtjylland, 8200 Aarhus N. Høringsmøderne afholdes enkeltvis og forventes at have en varighed på 1 time.
Følgende tidspunkter er afsat til høringsmøderne:
Onsdag den 24.6.2015 mellem kl. 8:30-12:00
Torsdag den 25.6.2015 mellem kl. 8:30-12:00
Fredag den 26.6.2015 mellem kl. 8:30-12:00.

Tilmelding til høringsmøder skal ske til bibi.nielsen@dnu.rm.dk, tlf. +45 78469811. Der bedes anført antal deltagere samt ønske til dato og tidspunkt. Nærmere info vedrørende mødelokale og mødetid fremsendes til deltagerne efter tilmelding.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) Oplysning om reserverede kontrakter

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Oplysninger om den generelle lovramme
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
16.6.2015

Send til en kollega

0.031