Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=271872&B=KU
Udbyder
Københavns Universitet
Vindere
Anskaffelse af netværksudstyr
(08.01.2021)
Netteam Technology A/S
Vassingerød Bygade 3
3540 Lynge
Opdateringer
II.1.5)
Placering af det tekst, der skal ændres:Anslået samlet værdi
I stedet for:
Værdi eksklusive moms: 20 000 000 DKK.
Læses:
Værdi eksklusive moms: 40 000 000 DKK.
II.2.6)
Placering af det tekst, der skal ændres:Anslået værdi
I stedet for:
Værdi eksklusive moms: 20 000 000 DKK.
Læses:
Værdi eksklusive moms: 40 000 000 DKK.
Anskaffelse af netværksudstyr
Københavns Universitet
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29979812
Postadresse: Nørregade 10
By: København K
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 1165
Land: Danmark
Kontaktperson: Morten Have
E-mail: morten.have@adm.ku.dk
Telefon: +45 35334781
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.ku.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/166597
Del II: Genstand
Anskaffelse af netværksudstyr
Udbuddet vedrører en rammeaftale på levering af netværksudstyr, support og service. Formålet med udbuddet er at konkurrenceudsætte forbrug af netværksudstyr med dertil hørerende service og support. På denne baggrund, vil rammeaftalen skulle hjælpe ordregiver med at opnå at dækket sit behov for indkøb af netværksudstyr, support og service. Det er derfor afgørende for ordregiver, at tilbudsgiverne i deres tilbud fokuserer på at kunne tilbyde godt netværksudstyr, god service og god support.
Udbuddet vedrører en rammeaftale på levering af netværksudstyr, support og service. Formålet med udbuddet er at konkurrenceudsætte forbrug af netværksudstyr med dertil hørerende service og support. På denne baggrund, vil rammeaftalen skulle hjælpe ordregiver med at opnå at dækket sit behov for indkøb af netværksudstyr, support og service. Det er derfor afgørende for ordregiver, at tilbudsgiverne i deres tilbud fokuserer på at kunne tilbyde godt netværksudstyr, god service og god support.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ordregiver stiller følgende mindstekrav til tilbudsgivers økonomiske og finansielle formåen:
- At tilbudsgiver har haft en årlig omsætning inden for det udbudte område på mindst 20 mio. DKK i hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår
- At tilbudsgiver har haft en positiv egenkapital i hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår
- At tilbudsgiver har haft en positiv soliditetsgrad i hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår, og
- At tilbudsgiver har en erhvervsansvarsforsikring på mindst 5 mio. DKK.
Ordregiver stiller følgende mindstekrav til tilbudsgivers tekniske og faglige formåen:
- Tilbudsgiver skal afgive minimum 3 referencer fra lignende og sammenlignelige leverancer. Med sammenlignelige referencer menes udførte leverancer til virksomheder, kommuner, regioner, universiteter mv. som ligner de i udbuddet omfattede ydelser, hvad angår type og omfang.
- De anførte referencer skal være udført inden for de seneste 3 år, idet igangværende referencer, som har været i gang i mere end ét år tillige accepteres.
Afleverer tilbudsgiveren mere end 3 referencer, vil ordregiver kun inddrage de tre (3) første referencer. Dette omfatter tillige eventuelle referencer fra underleverandører, som tilbudsgiver støtter sig på i forhold til teknisk kapacitet.
For hver reference er det et mindstekrav, at følgende oplyses:
(i) perioden for opgavens udførsel, herunder transitionsperiode og driftsperiode
(ii) navnet på kunden
(iii) kontaktperson hos kunden
(iv) en kort beskrivelse af den leverance som beskriver sparring og rådgivning, hardware service samt 24/7 beredskab og asset management
(v) den samlede kontraktsum.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 1
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
1) Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lov nr. 492 af 12. maj 2010 om Klagenævnet for Udbud.
2) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregivers underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
3) Klager over tildelingen af en rammeaftale skal være modtaget i Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for Klagenævnet, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds hjemmeside http://klfu.dk