23948sdkhjf

Nokia bag ny brugerkampagne

Nokia har iværksat en ny reklamekampagne. De overlader det til mobilbrugerne at udbrede budskabet om en ny produktlancering.
Det er in med virale reklamer på nettet, hvor brugerne selv sender produktomtalen på omgang, med den forudsætning, at de selvfølgelig appelleres af produktet. Denne reklamestrategi benytter Nokia nu i en verdensomspændende kampagne, skriver Berlingske Business.

Virksomheder har fået øjnene op for det at lade brugerne tage del i og gøre salgsarbejdet bliver en stadig mere vigtigt faktor for at nå ud med sine budskaber.

Det gælder også for Nokia, der i en ny kampagne vil have indbyggere i hele verden til at skyde billeder af sig selv. Nokia lokker til gengæld med en rejse til Rocky Mountains i Canada.

- Hvordan kan man vise kvaliteten på et mobilkamera bedre end at tage reklamebilleder med den. Det er præcis det, som tanken bag kampagnen, siger Nokias markedschef i Skandinavien, Patrik Söder til avisen.

I Danmark fandt skydningen med mobiltelefonerne sted i den forløbne weekend i Århus og København og nu er det op til brugerne at udpege de heldige vindere. Fra dansk side bliver der plads til to personer.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125