Forebyggende service (preventive maintenance) - undgå reparationer og spar mange penge
Med forebyggende service kan I få gladere kunder, spare på omkostningerne til reparationer og på ressourcerne i serviceafdelingen. Lad dit udstyr sende en besked FØR det går galt! Det er meget bedre end at lade kunden gøre det, når det ER gået galt!
Selvom vi har 17 års erfaring påstår vi ikke, at vi er eksperter i alt. Men vi har god erfaring med at kunne trække data ud af forskellige anlæg og maskiner - og præsentere udvalgte data netop der, hvor vores kunder ønsker det. Det kan være i kundens eget system, i en cloudbaseret løsning eller i en app.
Man kan opnå meget ved at overvåge maskiners drift. F.eks. kan man lytte til gearhuset i en stor vindmølle. Udstyret kan fastslå, om en fejl er under opsejling. Med vores kommunikationsudstyr kan vi sende en alarm og serviceafdelingen kan nu se den potentielle fejl og afgøre, hvad der skal gøres ved den.
F.eks. kunne man sende en tekniker afsted på en vindstille dag, hvor møllen ikke producerer. Han kunne så hurtigt kunne udskifte den lille del, som ville medføre et stort nedbrud, hvis ikke den blev udskiftet i tide. Reparationen er billig - det ville være noget helt andet, hvis der under stærk vind ville komme en stor og dyr reparation. Og så er der også driftstabet, som også ville være stort.
Så spørg os, hvis I har behov for at kunne lade jeres udstyr overvåge - og sende alarmer, FØR noget går galt.
Ring til os på 4848 0148.
Læs mere her