23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Undgå at bruge unødvendig tid og ressourcer på fragt i 2021

Fragt er, for rigtig mange virksomheder, en tidskrævende, til tider irriterende og dyr post. Men samtidig også en nødvendighed og en vigtig del af forsyningskæden for alle, som producerer og sælger et fysisk produkt.

3 måder at reducere dine omkostninger på

Fragt er tit en ”hygiejne faktor”, som bare skal fungere uden de store dikkidarer! Af samme årsag er det oftest også på denne post, at mange forsøger at reducere deres tid og ressourcer i 2021. Hvis dette også er din klare målsætning, men uden at gå på kompromis med en høj leveringskvalitet og service, så læs med her.

Vejen til målet er med din egen digitale platform

Hos PostNord Logistics har alle kunder, som sender gods og paller med os, adgang til deres egen digitale platform, Min Side.  Her ligger alt data omhandlende deres logistik tilgængeligt. Vi har endda gjort det nemt og samlet det i forskellige rapporter og statistikker, som kan downloades og studeres. Denne data og indsigt giver dig 3 fordele, som kan reducere din tid og ressourcer  i 2021:

#1: Mere præcis forecasting sikrer færre udforudsete omkostninger

Hvis forecasting af din fragt har været svært tidligere, så er det næppe blevet nemmere med COVID-19. Uden en nogenlunde nøjagtig forecasting kan det være svært at budgettere korrekt. Derfor stiger risikoen for uforudsete og omkostningstunge hasteforsendelser. På Min Side får du adgang til alle statistikker, som vedrører dine tidligere forsendelser. Du kan derfor se historikken for din fragt ned til mindste detalje - både før og efter COVID19. Med denne viden vil du løbende i 2021, kunne justere dit behov således at du holder dine uforudsete og unødvendige omkostninger nede.

#2: Bedre kundeservice med færre ressourcer

På Min Side har du og din kundeservice også adgang til et live digitalt instrumentbræt. Denne viser alle tidligere, igangværende og planlagte forsendelser. Det betyder, at i kan følge den enkelte forsendelse meget nøje samt se uddybende specifikationer for leveringen. Desuden har i altid det fulde overblik over leveringskvaliteten helt ned til hver enkelt forsendelse.

Samtidig kan dine kunder følge deres palle- eller godsforsendelse i PostNord appen. Med appen får kunden automatiske notifikationer, når der er en opdatering på din forsendelse. 

Disse to værktøjer betyder, at behovet for at bruge din kundeservice til fragtrelateret udfordringer mindskes. Det sparer dig for tid og ressourcer.  Samtidig kan i give kunderne en topprofessionel og oplysende service, hvilket giver glade kunder, en verdensklasse kundeoplevelse og 5 stjerner på Trustpilot :)

#3: Komplet økonomisk overblik minimerer ubehagelige overraskelser 

På Min Side kan du også holde styr på økonomien forbundet med dine forsendelser. Du har adgang til alle dine faktura 24/7 samt uddybende specifikationer heriblandt priser, valgte tillægsydelser mm. På denne måde har du altid det fulde økonomiske overblik, hvilket sparer dig for tid og ubehagelige overraskelser.


Vil du vide mere om fordelene ved PostNord Logistics og Min Side?

Så kan du læse meget mere om Min Side her. Du er også velkommen til at læse mere om vores palle og godstransport og få et helt uforpligtende tilbud her.  

Nedenstående viser "Dagspuls" som er ét af de mange live værktøjer, som du får som PostNord Logistics kunde

PostNord Logistics A/S
Ullsvej 1
4600 Køge
Køge Kommune
Danmark
CVR nummer: DK20148586

Kontaktperson

Daniela Kjær
Head of marketing & communication
+45 52289998 daniela.kjaer@postnord.com

Send til en kollega

0.047