CB Svendsen fornyr sig
Efter et generationsskifte i 2016 og et øget fokus på nye forretningsområder, har udvikling- og produktionsvirksomheden CB Svendsen valgte at investere i fornyelse og opdatering af deres hjemmeside og visuelle layout.
Efter et generationsskifte i 2016 og et øget fokus på nye forretningsområder, har udvikling- og produktionsvirksomheden CB Svendsen valgte at investere i fornyelse og opdatering af deres hjemmeside og visuelle layout.
"Det var på tide til at forny sig rent layoutmæssigt og følge lidt med udviklingen på den front. Jeg tror, at mange virksomheder undervurderer, hvor vigtigt det er at have en hjemmeside, der er optimeret og som skaber det bedste indtryk og den bedste oplevelse for både førstegangsbesøgende og eksisterende kunder. Vores intention med den nye hjemmeside er at give vores kunder en bedre forståelse for, hvad vi er for en virksomhed, hvilke ydelser vi tilbyder og hvem de kommer til at arbejde sammen med. Vi gør det klart hvad vores vision, mission og værdier er, så vores kunder ved hvad vi står for – og kan holde os op på det", siger Jakob E. Svendsen, direktør i CB Svendsen.
Den nye hjemmeside skal afspejle de nye tiltag og ændringer, som CB Svendsen har gennemgået. I de senere år har virksomheden styrket sine kompetencer indenfor flere industrier, og er eksempelvis gået fra at udvikle strømforsyninger til kun at producere dem.
"Vi er blevet mere bevidste om, hvilke industrier vi er gode til og har kunder inden for. Et eksempel er strømforsyninger, som vi før udviklede in-house. Der er efterhånden meget få specialister på det område i Danmark, og udviklingen ligger nu ofte hos kunden selv. Derfor har vi valgt at fokusere på vores kompetencer og stærke leverandører på produktionsområdet, så vi kun tilbyder produktion af strømforsyninger. Og det skal selvfølgelig fremgå tydeligt på vores hjemmeside", siger CTO i CB Svendsen, Martin B. Svendsen.
En optimeret hjemmeside giver også et bedre grundlag for nye marketingtiltag, som CB Svendsen regner med at investere mere i fremover.
"Vi vil gerne have mere fokus på udadvendt salg og markedsføring, så vi kan øge vores potentielle kunders kendskab til hvem vi er, og hvad vi kan tilbyde dem. Vores kunder er primært kommet til os via anbefalinger fra andre, hvilket vi selvfølgelig sætter stor pris på – det er jo en god kilde til glade kunder og et godt samarbejde – men hvis vi gerne vil øge salget af vores ydelser, skal vi også være proaktive. Og her er en ny hjemmeside og et forbedret datagrundlag for nye marketingtiltag et rigtig godt sted at starte", siger direktør, Jakob E. Svendsen.