Levering på en time:
Lemvigh-Müller klar med attraktivt eksprestilbud - op til fire paller leveret med et fingertryk
Stål- og teknikgrossisten har forbedret sin ekspresleveringsservice til håndværkere, der ikke kan eller vil bruge tid på at køre efter materialer.
"Vi har igennem længere tid haft et ønske om at gå vores ekspresleveringsservice til installatører, håndværkere og byggefolk efter i sømmene og forbedre konceptet. Nu er vi klar med branchens bedste tilbud".
Det siger Kim Øxenholt, marketing- og e-businessdirektør, og fortæller, at Lemvigh-Müller i sin tid var den første danske grossist til at tilbyde ekspreslevering - noget der i dag er en standardservice i branchen. Priser, betingelser og mængder varierer dog fra grossist til grossist og kan være svære at gennemskue, når man står midt i en opgave.
"Vi har gjort det enkelt. Hos koster det 99 kr. at få ekspreslevering i den nærmeste zone – og den pris gælder for op til fire paller og materiale på op til seks meters længde”, siger Kim Øxenholt.
Bestil direkte fra appen
Ud over at prismodellen er forenklet, kan man som noget nyt nu også bestille ekspreslevering i appen LMe-Mobil.
"Det er nemt og hurtigt og kan være med til at gøre arbejdsdagen lettere for vores kunder, at de ikke længere behøver ringe ind, men kan lægge bestille ekspreslevering i appen", siger Kim Øxenholt, der samtidig pointerer, at den billigste løsning stadig er god planlægning, hvor man enten har bestilt varerne fra centrallageret dagen i forvejen eller henter dem på vej ud til opgaven i en af Lemvigh-Müllers 23 håndværkerbutikker.
Til det akutte
Det er el-installatør Jan Skovsgaard, der er indehaver af CITY ELEKTRIKEREN A/S i Glostrup, enig i. Han har testet Lemvigh-Müllers nye ekspresleveringskoncept af og siger:
”Vi har længe haft et ønske om at kunne bestille ekspreslevering via appen. Der er kortere ventetid, og det kører mere smidigt, end hvis man skal ringe. Mine svende er glade for den nye mulighed og har allerede benyttet den flittigt. Det må dog ikke blive en sovepude, hvor man glemmer at tænke sig om og sørge for, at man har de materialer, man skal bruge til morgendagens opgaver. Det er en service, vi benytter os af til akutte ting, hvor man pludselig står og mangler en rulle kabel, bøjler, rør eller andet, men det må ikke erstatte den almindelige bestilling og afhentning af varer i håndværkerbutikkerne”.