23948sdkhjf

B&O løfter sløret for tre års arbejde

Den danske elektronikproducent fejrer sin 90 års fødselsdag den 17. november med en markant produktnyhed, der har været mere end tre år undervejs.
Det kunne B&Os koncernchef Tue Mantoni fortælle, da han onsdag præsenterede elektronikproducentens kvartalsregnskab. Det skriver finans.dk.

- Det er noget, som vi har arbejdet på i mere end tre år, og som både akustisk og designmæssigt viser, hvad B&O står for, sagde Tue Mantoni ifølge mediet uden at komme nærmere inde på, hvad der er tale.

Produktnyheden ventes både at løfte salget og styrke B&O-brandet samtidig med, at teknologien i mange år frem skal kunne indgå i selskabets produktportefølje.

Læs også: Det går langsomt fremad for B&O

B&Os kvartalregnskab viste, at salget i den billige del af forretningen, B&O Play, går forrygende med en vækst på 62 procent. Produktnyheden er dog ikke i Play-kategorien, men er et mere traditionelt B&O-produkt.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.156